Pristatymo sąlygos – eurooriginalprekes.lt

Mes siekiame užtikrinti greitą ir saugų prekių pristatymą savo klientams. Žemiau pateikiamos pristatymo sąlygos, kurios apibrėžia mūsų pristatymo terminus, kainas ir kitas sąlygas.

1. Pristatymo būdai

Siūlome šiuos pristatymo būdus:

  • Kurjerių tarnyba: Pristatymas jūsų nurodytu adresu.

  • Paštomatas: Pristatymas į artimiausią paštomatą jūsų mieste.

  • Atsiėmimas mūsų biure (jei taikoma): Prekes galite atsiimti mūsų nurodytu adresu, susitarus dėl laiko.

2. Pristatymo terminai

Pristatymo terminai priklauso nuo jūsų vietovės ir pasirinkto pristatymo būdo:

  • Lietuvoje: 1-3 darbo dienos nuo užsakymo apdorojimo.

  • Europos Sąjungoje: 5-10 darbo dienų.

  • Kitose šalyse: Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo šalies ir vietos pašto tarnybos. Dėl išsamesnės informacijos susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Pastaba: Šventiniu laikotarpiu ar išpardavimų metu pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

3. Pristatymo kainos

Pristatymo kaina apskaičiuojama pagal jūsų užsakymo svorį, vietovę ir pasirinkto pristatymo būdo tarifus. Tiksli pristatymo kaina bus nurodyta užsakymo formavimo metu prieš patvirtinant užsakymą.

4. Pristatymo informacija ir sekimas

Po užsakymo apdorojimo, gausite el. laišką su užsakymo patvirtinimu ir sekimo numeriu, jei tai taikoma jūsų pasirinktai pristatymo tarnybai. Sekimo numeris leis stebėti siuntos būseną ir numatomą pristatymo laiką.

5. Atsakomybė ir papildomi mokesčiai

  • Eurooriginalprekes.eu atsako už jūsų užsakymo pristatymą iki jūsų nurodyto adreso.

  • Užsakant į tarptautinius adresus, kai kuriais atvejais gali būti taikomi papildomi muitų ar importo mokesčiai. Šie mokesčiai yra gavėjo atsakomybė.

6. Nepavykęs pristatymas

Jei pristatymas nepavyksta dėl neteisingai nurodyto adreso ar gavėjo nebuvimo, mūsų klientų aptarnavimo komanda susisieks su jumis dėl galimų sprendimų. Atkreipkite dėmesį, kad kai kuriais atvejais gali būti taikomi papildomi mokesčiai už pakartotinį pristatymą.

7. Susisiekite dėl pagalbos

Jei turite klausimų apie pristatymo eigą ar turite ypatingų prašymų, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą el. paštu narijauskas.aurelijus@gmail.com